VRÁTENIE TOVARU DO 30 DNÍ

NAD 37€ - DORUČENIE ZADARMO

Reklamácie

REKLAMAČNÝ PORIADOK

Počas celej doby používania zakúpeného tovaru je nutné, aby zákazník venoval dostatočnú pozornosť základným pravidlám používania tohto tovaru.

Podmienky reklamácie

Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare v záručnej dobe chyba, má zákazník právo túto chybu reklamovať. Za chybu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.

Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný, riadne vyčistený a reklamácii nebránia obecné zásady hygieny. Ikabelkysk je oprávnená odmietnuť reklamovaný tovar v prípade, že nespĺňa hygienické zásady. V takejto situácii bude tovar zákazníkovi vrátený a po splnení vyššie uvedeného je možné tovar opätovne zaslať na reklamáciu.

Všetky reklamácie vrátane odstránenia chyby budú vybavené bez zbytočného odkladu, v komplikovaných prípadoch, kde bude potrebné vyjadrenie znalca v obore, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie

Zákazník môže uplatniť reklamáciu zaslaním tovaru na poštovú adresu predávajúceho:

www.ikabelky.sk

P.O.BOX 63

06401 Stará Ľubovňa

Reklamovaný tovar je potrebné zaslať spolu s kópiou faktúry, s vyplneným reklamačným formulárom a popisom závady - sprievodným listom.

Lehoty pre uplatnenie reklamácie

Reklamáciu je nevyhnutné uplatniť bez zbytočného odkladu. Prípadné predlžovanie pri pokračujúcom používaní tovaru môže zapríčiniť prehĺbenie chyby, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.

Odstrániteľné chyby

Za odstrániteľné chyby sa považujú také chyby, ktoré možno opravou odstrániť, bez toho, aby utrpel vzhľad, funkcia a kvalita tovaru.

V prípade výskytu odstrániteľnej chyby má zákazník právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný chyby odstrániť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Zákazník taktiež môže namiesto odstránenia chyby požadovať výmenu tovaru, pokiaľ tým spločnosti Planeta-mody.sk nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom k cene tovaru alebo závažnosti chyby.

Neodstrániteľné chyby

Za neodstrániteľnú chybu sa považuje taká chyba, ktorú nemožno odstrániť, alebo jej odstránenie nie je účelné s prihliadnutím ku všetkým rozhodným okolnostiam.

Ak ide o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby bol tovar riadne užívaný ako tovar bez chyby má zákazník právo požadovať výmenu tovaru za nový, bezchybný tovar alebo odstúpenie od zmluvy.

V prípade, že charakter neodstrániteľnej chyby nebráni riadnemu užívaniu tovaru ako tovaru bez chyby (napr. chyby estetické) má zákazník právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny. Pri poskytovaní zľavy sa prihliada ku charakteru chyby, stupňu a spôsobu opotrebovania výrobku, dĺžke jeho užívania a k možnostiam ďalšieho použitia.

Zákazník môže od zmluvy odstúpiť v prípade, že reklamovaný tovar vykázal trikrát tú istú vadu.

Priebežné informácie o riešení Vašej reklamácie môžete získať telefonicky na našej zákazníckej linke +421 911 494 736 v pracovných dňoch od 8.00 hod. do 16.30 hod. alebo prostredníctvom e-mailu info@ikabelky.sk.

 

Upozornenie: Pri reklamácií tovaru platia ustanovenia Obchodných podmienok a reklamačného poriadku. Pri reklamácií tovaru je potrebné vrátiť tovar vrátane príslušenstva a dokumentácie spolu so záručným listom, resp. kópiou dokladu o zaplatení, ktorý slúži ako záručný list. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá.

Prihlásenie

Nový zákazník

Vytvorte si účet a nakupujte pohodlne a jednoducho.

Zaregistrovať sa
Hore

Prihlásenie

Nový zákazník

Vytvorte si účet a nakupujte pohodlne a jednoducho.

Zaregistrovať sa
Táto stránka používa cookies. Viac info